보츠와나 학교 및 대학

2018 최고의 보츠와나 학교 및 대학

이 페이지에서 보츠와나 대학, 대학과 비즈니스 스쿨을 검색 할 수 있습니다. 당신은 쉽게 보츠와나에서 상위 순위 대학에 대한 모든 정보를 찾을 수 있습니다. 대학의 상세한 설명과 제안 학습 프로그램에 대한 개요는 "더보기 "를 클릭하십시오.

보츠와나의 대학을 찾아 자신에게 가장 맞는 사람을 찾기 위해 자신의 프로그램을 통해 이동합니다. 보츠와나에서 여러 가지 학습 옵션에 대한 모든 정보를 얻을 등록금 및 학비의 길이를 비교합니다. 직접 보츠와나의 시간과 연락처 대학을 절약 할 수 있습니다 : 입학 사무실과의 접촉에서 당신을 넣어 것 "요청 무료 정보 "양식을 작성하십시오.

바로 당신의 미래 교육에 대한 검색을 시작!

3 결과 보츠와나

Stafford Global

아랍에미리트 United Arab Emirates Online 사우디아라비아 Saudi Arabia Online 카타르 Qatar Online 바레인 Bahrain Online 이집트 Egypt Online 이라크 Iraq Online 요르단 Jordan Online 쿠웨이트 Kuwait Online 오만 Oman Online 레바논 Lebanon Online 미국 USA Online 캐나다 Canada Online 가나 Ghana Online 케냐 Kenya Online 우간다 Uganda Online 보츠와나 Botswana Online 남아프리카 공화국 South Africa Online 모리셔스 Mauritius Online 탄자니아 Tanzania Online 르완다 Rwanda Online 불가리아 Bulgaria Online 루마니아 Romania Online 세르비아 Serbia Online 그리스 Greece Online 터키 Turkey Online 크로아티아 Dubrovnik September 2018 + 47 더

직원 소개 20 년 넘게 원거리 학습 프로그램 제공 스태포드는 20 년 이상 양질의 교육을 제공 해왔다. 이 회사는 중동 지역에 서비스를 제공하며 전 세계적으로 확대되고 있습니다. Stafford에서는 경영학 석사, 박사 학위 및 졸업장 등 다양한 분야의 강좌를 제공합니다. 저희 교육 기관은 항상 학자들에 의해 주도되고 관리되었습니다. 우리는 최고의 영국 대학들과 만 일하게 된 것을 자랑스럽게 생각하며, 우리가 지원하는 과정에서 학생들이 달성 한 우수한 만족과 완성도를 설명합니다. 우리의 비전 우리의 비전은 우리의 전문 지식을 기반으로 전 세계적으로 범위를 넓히는 것입니다. 우리의 사명 우리의 임무는 평생 학습자에게 합리적인 비용으로 양질의 대학 과정을 제공하고 등록 된 학생들이 프로그램을 성공적으로 완료 할 수 있도록 우수한 학업 지원을받을 수 있도록하는 것입니다. 우리가 제공하는 서비스의 가치는 수천 명의 졸업생이 직업 전망을 높이고 판촉을… [+] 얻을 수있게 해줍니다. [-]


Botho University

보츠와나 Gaborone 레소토 Lesotho Online Botswana Online

Botho 대학 1997 년에 설립되었으며 빠르게 선도적 인 종합 고품질의 고등 교육 기관이 될 수년에 걸쳐 진화했다. Botho 대학은 인적 자원 개발위원회 (HRDC)의 인증을 할 보츠와나의 첫 번째 지역 고등 교육 기관 중 하나였다. 모든 프로그램은 보츠와나 자격 기관 (BQA)과 레소토에서 고등 교육에위원회 (CHE)에 의해 승인됩니다. Botho 대학은 현재 네 가지 능력, 즉 비즈니스 학부 및 회계, 학부 컴퓨팅, 엔지니어링 및 응용 과학의 학부 교육 학부와 원격 교육을 통해 프로그램을 제공하고 있습니다. 우리의 모든 프로그램은 업계에서 입력으로 개발되고있다, 따라서 우리의 졸업생은 지상 실행을 칠 준비가되어 있습니다. 우리는 현재 박사 과정이 곧 출시 될 장소에서 계획 석사 학위 수준으로 인증서 수준의 자격을 제공합니다. 6000 명 이상의 학생들 거의 500 직원과 성장, Botho 대학이 될 수있는 역동적이고 흥미로운 장소입니다. Bo… [+] tho 대학교로도 서비스 전문가 및 조직을위한 프로그램의 다양한 범위를 제공합니다. 교육 및 원격 교육 학부에서 고객의 요구 사항을 충족하기 위해 사용자 정의 할 수 있습니다 200 개 이상의 단기 전문 개발 프로그램이있다. Botho 대학도는 2015 년 2 월 수업을 시작하는 원격 교육 학생의 첫 배치로, 원격 교육 프로그램에 forayed있다. 가보 로네, 프란시스와 마운 - - 레소토 - 우리는 현재 보츠와나에있는 네 개의 다른 캠퍼스에있는 마세 루. Botho 대학의 전략적 초점은 국제 학생들을 유치하여 학생들의 다양성을 증가시키는 것이다. 이 외에 보츠와나와 레소토에서, 우리는 이미 다른 사람의 사이에 남아프리카 공화국, 나미비아, 짐바브웨, 잠비아, 콩고 민주 공화국, 에티오피아 등 지역의 다른 나라에서 온 학생들의 숫자가 있습니다. Botho 대학은 또한 남아프리카 공화국, 영국의 Teesside 대학, 오하이오 대학, 블랙 힐스 주립 대학과 미국 웨인 주립 대학, 광산의 인도 학교와의 벤다어 대학으로 잘 알려진 국제 기관과의 국제 협력을 가지고 있습니다 인도 마니 팔 대학. Botho 대학 공부 학생들은 우리의 교환 학생 프로그램을 통해 이러한 국제 협력을 활용할 수있는 엄청난 기회를 가질 수있다. 우리 학생들은 인도의 획기적인 인턴십 프로젝트에 착수, 국제 노출, 졸업생 취업에 우리의 거대한 초점이 모든 것을 일부를 얻고 미국과 영국을 여행했다. Botho 대학은 단단히 우수한 학습 환경과 학생들을 제공 믿는다. 우리는 지속적으로 우수한 인프라와 최신 기술 중심의 학습 자원에 투자하고있다. 가보 로네에서 우리의 캠퍼스는 물론 인해 2015 년 권위있는 아프리카 청소년 게임을 포함하여 시설의 질 우리의 ​​소재지에서 개최 된 국제 표준 많은 국가 및 국제 행사의 복지 알려져있다. 프란시스 타운에있는 우리 곧 캠퍼스는 이미 오른쪽 이유로 헤드 라인을 만드는 계획도 마운에 캠퍼스를 구축 할 수있는 고급 단계에있다. 모든 과외 활동의 우수성과 함께 학술 경직은 Botho 대학 졸업생은 기술의 강력한 조합을 소유하는 것을 보장한다. 우리는 보츠와나에서 상위 순위 스포츠 기관 중 하나는 국가의 모든 최고 찬사와 선수권 대회에서 우승하는 데있다. 이것은 우리가 농구, 네트볼, 배구, 축구, 체스에 대한 광범위한 스포츠 시설을 가지고 있다는 사실을 고려 놀라운 일이 아니다. Botho 대학은 우수성, 리더십, 혁신의 핵심 가치에 의해 구동, 고등 교육의 우수성의 중심과 긍정적 인 사회 변화를위한 드라이버가 될 것을 목표로한다. 2008 인증 : 품질에 우리의 초점은 BOS ISO 9001 보츠와나에서 유일하게 대학을 가고 Botho 대학교 가져왔다. 시장에서 품질에 대한 완벽한 명성과 함께, Botho 대학 졸업생들은 경제를 변화의 길을 선도하고 있습니다. 비전 선언문 Botho 대학은 고등 교육의 우수성, 혁신, 리더십의 중심과 긍정적 인 사회 경제적 변화를위한 드라이버로 목표로. 사명 강력한 금융 및 실행 가능한 비즈니스 모델과 운영, BU는 품질 교육 경험, 지속적으로 글로벌 시장에 대한 균형 잡힌, 채용 가능한 졸업생을 생산하는 국내 및 국제 학술 표준 벤치 마크를 제공 할 것입니다. [-]


AFDA

Postgraduate Diploma Certificate 남아프리카 공화국 Johannesburg Cape Town Durban Port Elizabeth 보츠와나 Gaborone February 2019 + 4 더

ABOUT AFDA 5 FULLY EQUIPPED CAMPUSES | 2000 STUDENTS | 7 DEGREES | OVER 150 FULL-TIME ACADEMIC & ADMIN STAFF | OVER 200 INDUSTRY PROFESSIONALS AS VISITING LECTURERS | OVER 3600 ALUMNI the history. AFDA was founded in 1994 by Garth Holmes, Bata Passchier, and Deon Opperman. From its early beginnings of 6 students, a rented VCR, and broken TV it has become one of the leading institutions of its kind in the world today. AFDA has over 1200 students, a permanent staff of over… [+] 150 academics and administrators and 5 fully equipped campuses in Johannesburg, Cape Town, Durban, Port Elizabeth and Botswana. It has produced some of the top film-makers and actors in South Africa today and has made a significant contribution to developing a sustainable local entertainment industry. the overall goal. To develop a relevant educational institution that contributes to African nation building and rewards all stakeholders by providing a stimulating, rigorous and globally integrated learning experience that empowers students with productive innovative skills, enabling graduating learners to grow sustainable creative industries. the educational promise. To provide students with the conceptual, perceptual and concrete skills that will enable them to originate meaningful narrative concepts and human behaviors that are relevant to target audiences and to truthfully and accurately deliver these narratives through appropriate use of medium and aesthetic form and the employment of resources to accurately and economically produce and sell the completed production. AFDA educational objectives. To provide conceptual, perceptual and concrete skills that will enable students to originate meaningful narrative concepts and to understand why these might be relevant and the impact they may have on target audiences and society in general. To understand why human behavior and culture are the agents through which narratives are embodied and made emotionally relevant to target audiences. To understand how their chosen medium of expression can be considered and used to truthfully and accurately produce their narrative. To understand how aesthetic elements might be used to establish and produce the appropriate form of the world in which the narrative is set. To understand how to plan and employ resources to economically produce and sell a product to achieve a return on investment. Why AFDA? AFDA is the no. 1 film, tv and performance school on the continent AFDA is a fully accredited institution with 20 years experience in the tertiary education landscape AFDA is an internationally recognized institution and is a full member of CILECT – an international organization that represents over 170 film and tv schools and includes USC (LA) and UCLA (LA), TISCH (NY), Columbia (Chicago), La femis (Paris), GVIK (Russia) to mention but a few AFDA Alumni are award-winning skilled and networked. They continue to make a significant contribution to the growth of the local entertainment industry. AFDA is an Academy award winning institution and the first and only African film school to win the best foreign student film academy award in 2006 and runner-up as a finalist in 2013 AFDA employs a number of South Africa\’s top academics and practitioners. AFDA has a unique learning system that provides students with authentic undergraduate & postgraduate learning environments that are relevant to vocational opportunities both locally and abroad. AFDA students are trained to produce commercially viable entertainment products for local audiences and niche online global markets AFDA offers students a genuine opportunity to seek out their aptitude in order to discover their passion and on extension their successful vocational path The AFDA learning process encourages and rewards innovation, leadership, and entrepreneurship AFDA is one of the leading outcomes-based film schools in the world. AFDA graduates are taught to conceptualize, create and develop indigenous products and commodities for the local and international market In the course of a rich entrepreneurial history dating back to 1994, AFDA has earned a reputation as one of the leading institutions of its kind in the world today. Although our track record speaks for itself, we continually renew our commitment to facilitating an environment that develops high-quality human and intellectual property with the relevant skills to deal with the rigors of a fast-expanding and ever-changing entertainment industry. At our fully equipped campuses in Johannesburg, Cape Town, Durban, Port Elizabeth and Botswana, we train graduates to contribute to one of the largest growth industries in the world: entertainment. In the globalized economy, cultural exchange is a valuable currency. AFDA graduates are taught to conceptualize, create and develop indigenous products and commodities for the local and international market. Our students are educated not only to forge profitable and sustainable careers in this market but are encouraged to develop themselves as employment providers – the cultural entrepreneurs of the future. Our alumni have reinvigorated their industries with the quality of their intellectual property, skill, and talent. More than 90% of our Honours alumni are working and employed in their chosen field of specialization. AFDA films are exhibited at numerous international festivals and have been broadcast worldwide, winning many prestigious awards, including the Student Academy Award winner and Cannes festival finalist in 2006 and a SAFTA (South African Film and Television Award) in 2007. AFDA is a full member of CILECT – the International Association of Accredited Film and Television Schools. AFDA reserves the right to make changes or withdraw information or course offers without prior notice. Where possible, AFDA will endeavor to notify all persons and/or organizations affected as a result. Are you #MadeforAFDA? While AFDA is a unique institution, it caters and facilitates multiple intelligences. If we refer to Gardner’s multiple Intelligence tests – AFDA’s diverse spread of electives/disciplines caters for all these intelligence’s. Who are you? What makes AFDA unique? AFDA offers a learning system that utilizes a diverse number of learning strategies and methodologies which include tacit learning, learning by approximation, collaborative learning, scaffold learning and learning through socialization. The AFDA learning and assessment system caters to what Howard Gardner refined to as ‘Multiple Intelligence’s’. These diverse intelligence’s are: Visual-Spatial Bodily-kinesthetic Musical Interpersonal Intrapersonal Linguistic Logical-Mathematical The creative industries require diverse specialization (intelligence’s) that are able to collaborate in an economically viable manner to achieve high standards of production. AFDA students are given the opportunity to explore and discover their aptitude and by extension their career path. AFDA uses a learning system designed to deal with the opportunities and challenges of the knowledge economy and the future. It is a market-related learning system focusing on the audience and the target market. We offer an outcomes-based learning system which requires a heads on-hands on approach, focusing on leadership, creativity, innovation, and entrepreneurship. This mimics the industry and takes place in an authentic learning environment. AFDA focuses on the goals of the learner. AFDA students do not write traditional exams. Students are assessed on an individual basis and team/group focused research. An application of theory and research in the creation and exhibition of entertainment content or in development and monetization of entrepreneurial business and disruptive technologies is what primarily constitutes assessment at AFDA. AFDA’s learning process is highly effective and creates a network of skilled graduates who are able to forge careers in the entertainment, media and other creative industries. [-]